Goodwill ry käynnisti syksyn tiimin yhteisellä kick off -päivällä. Tulevan syksyn keskeisiä tavoitteita ovat Lahjoittamon tunnettuuden kasvattaminen sekä hankkeen jatkuvuuden varmistaminen.
"Olemme keränneet jo hyvää dataa siitä, missä Lahjoittamon mahdollinen kohderyhmä sijaitsee. Pyrimme kohdentamaan viestiämme tälle yleisölle resurssiemme puitteissa sekä hakemaan edelleen aktiivisesti yhteistyökumppaneita viestiäksemme Lahjoittamon tarinaa yhä laajemmalle yleisölle", Goodwillin hallituksen puheenjohtaja Tuomo Salovuori toteaa.
Syksyn aikana yhdistyksessä tullaan tekemään töitä Lahjoittamon tunnettuuden kasvattamisen eteen erilaisin keinoin. Työpöydällä tulee olemaan syksyn aikana muun muassa oppilaitosyhteistyötä sekä sisältöyhteistöitä markkinointialan toimijoiden kanssa. Toteutamme joulun alla myös joulukampanjan, johon etsimme yhteistyökumppaneita.
Goodwill ry jatkaa kontaktin ottamista myös yritysmaailmaan pyrkien innostamaan yrityksiä lahjoittamaan sekä jatkaa vaikuttajayhteistöiden hankkimista. Lisäksi työpöydällä on muun muassa markkinoinnin automaatioiden suunnitteleminen sekä näiden toteuttaminen. Lahjoittamon taustajärjestelmät tullaan myös rakentamaan loppuun.
Syksyn aikana keräämme myös oppimme osaamisen lahjoittamisesta yksiin kansiin. Goodwill ry:n viimeisimmän hankkeen puitteissa on tehty paljon yhteistyötä yrityselämän sekä eri alojen asiantuntijoiden kanssa. Asiantuntijuuden lahjoittamisesta on myös tehty lopputöitä yhteistyössä Goodwill ry:n kanssa. Tulemme julkaisemaan syksyllä osaamisen lahjoittamisen hyviä käytänteitä järjestöille napakkana tietopakettina.
Goodwill ry haluaa olla mukana kehittämässä lahjoituskulttuuria Suomessa, siksi suunnitelmissa on myös jo tulevia projekteja hankkeen jatkon varalta.
Yritys, kiinnostaisiko yhteistyö Goodwill ry:n kanssa? Meihin voi olla yhteydessä oheisella lomakkeella.